tiistai 26. elokuuta 2014

OPET OHJELMOINTI TO 28.8.14

KOODAUS ON HAUSKAA,
KYSYKÄÄ VAIKKA LAPSILTA :)

TÄNÄÄN TUTUSTUMME PIENIIN JUTTUIHIN, JOILLA VOI ALOITTAA

1) HAROLD-ROBOTTI

Ope tai joku muu on robotti, joll etoiset antavat tarkkoja ohjeita.

2) KOODAUSTUNTI

Paina rohkeasti "Mä aloitan heti", niin pääset koodaamaan Angry Birdin liikkumista Scrach- ohjelmointiympäristössä.

3) TUTUSTUTAAN SCRATCH JUNIOR- OHJELMOINTIYMPÄRISTÖÖN


4) OMA OHJELMA SCRATCH JR- GRAAFISELLA OHJELMOINTIYMPÄRISTÖLLÄ



Voit itse lukaista myöhemmin "ohjelmoinnin ensiapuoppaan"


 KOODAUS16-OPPAASEEN TÄSTÄ LINKISTÄ

 Ja Late Lampaallakin on asiaa kaikille koodareille :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti