SCRATCH JR - OHJELMOIMAAN KISUN AVULLA
SCRATC-KISSA opasata uuden ohjelmointiympäristön pariin :)
TEHTÄVIIN TÄSTÄ
PRESIDENTIT: 5. JA 6.LUOKKA
JATKETAAN SUOMI 100 -teemaa. Filmit valmiiksi
LAITA NÄMÄ TIEDOT:
-PRESIDENTIN KOKO NIMI
-SYNTYMÄAIKA JA PAIKKA
-KUOLINAIKA JA PAIKKA
-KOULUTUS, TYÖURA
-MILLOIN OLI PRESIDENTTINÄ
-MUUTA TÄRKEÄÄ: PERHE
OHJEITA löydät alla olevista linkeistä:)
TEHTÄVÄ: ELOKUVATYÖKALU
OPET: EDISON ROBOTIT JA ED_PY - YMPÄRISTÖ
TÄSSÄ LINKKI JUTTUUN
Tutustutaan Edisonin Python-olemukseen. Käydään läpi opetusmateriaalin ensimmäisiä tehtäviä ja pohditaan mikä on paras tapa esittää asia. Materiaalit ovat englanninkielisiä, muuten tosi selkeitä.
TEHTÄVIIN TÄSTÄ
CODE.ORG - SILMUKAN KÄYTÖN OPISKELUA
MENNÄÄN LUUPPIIN eli MIKÄ SILMUKKA ON
LUUPPIMONISTEESEEN TÄSTÄ
MUSIIKKIIN TÄSTÄ
KOODAUSTA A: KIRJURIMEHILÄINEN
TEHTÄVIIN TÄSTÄ
KOODAUSTA B : MEHILÄINEN -SILMUKOITA
TEHTÄVIIN TÄSTÄ KURSSI1
TEHTÄVIIN TÄSTÄ KURSSI2
TEHTÄVIIN TÄSTÄ KURSSI3
KOODAUSTA C: MEHILÄINEN VIRHEENKORJAUS
TEHTÄVIN TÄSTÄ
Nelosluokka koodaa code.org tai aloitetaan scratchia.
PREZI - NÄYTTÄVIÄ ESITYKSIÄ PRESIDENTEISTÄ
Kuudes luokka: presidenttimateriaalista tarkistus,
tehdään NÄYTTÄVÄ PREZI.
PREZI-OHJEISIIN TÄSTÄ
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti